Розмитнення авто 2000-их років по новим законам 8487 і 8488

Не так давно було багато розмов про те, що в європейських країнах, автомобілі, які не відповідають екологічним нормам продають в Україну, тим самим перетворюючи країну на смітник. У Німеччині з 1 січня 2019 року в декількох містах (Штутгардт, Мюнхен, Гамбург) буде діяти заборона в’їзду дизельних машин які відповідають нормам Євро-5 і нижче. Машини які під ці норми не підходять продаватимуть в інші країни, звичайно ж на наші “дороги” потрапить багато німецьких автомобілів, і українці тільки “за”.
Нові закони 8487 і 8488 в Україні мають, як прихильників, так і противників. Ті, хто вважає нові норми законів правильними, аргументує це тим, що чим старше транспортний засіб, тим більшої шкоди екології він завдає і тому заплатити в державу має більше. Противники обурюються що нашій митниці треба заплатити суму, яка більша від вартості машини в Європі.

Водії в Україні вже давно побоюються евробляхеров, у яких не тільки стиль водіння далекий від ідеального, але і технічний стан авто загрожує іншим учасникам дорожнього руху, але найважливіше в цьому законі – зникнуть з міст машини які належать європейцеві, якого немає і не було в Україні ніколи, і величезний приплив грошей в казну.

Бензинові машини (старенькі 2000 – 2005 років) – розмитнення

Ми порахували вартість авто з розмитненням – ціна машини за кордоном плюс платежі по акцизу, мито і ПДВ за новими законами №8487 та №8488. Ми не враховуємо послуги брокера (від 200 $), вартість проїзду до машини і дорогу назад, Сертифікацію в Україні (від 1500 грн). Розглянемо популярні автомобілі з Європи – Volkswagen Golf V, Volkswagen Golf IV, Skoda Octavia, Volkswagen Passat B5 і Opel Zefira чи є сенс їх розмитнювати?

Volkswagen Golf V
Хочу щоб Ви знали яка ціна авто буде з новим розмитненням на класику німецького автопрому Гольф V на ручці без клімату, з тряпчаним салоном, по функціоналу тільки електричні склопакети. Двигун 1.6 л, 105 конячок, 240 000 км пробігу, тачка 2004 року випуску. На сайті www.mobile.de ціна такого авто 3000 €

Повна вартість такої старої машинки поставленої на українські номери буде коштувати 5400 € (з урахуванням зниженої ставки акцизу (до 22 лютого) – 4680 €). Але так як митники оцінюють стару машину дорожче ніж ви її купуєте за кордоном, то ціна може вирости на 300 €. У скільки вони її оцінять ніхто Вам не зможе сказати.

На ринках України Ви знайдете такі машини від 6000 €.

Volkswagen Golf IV
Тепер ми візьмемо ту ж модель тільки трохи старше 4-ого покоління 2002 року Golf IV. Ціна її на німецькому сайті 1250 €. За таку ціну можна постаратися знайти доглянуту в хорошому стані машину. Цей гольф проїхав 260 000 км, об’єм мотору тут 1.6 бензин, витрата палива ≈ 8,9 л/100 км (в місті) і ≈ 5,3 л/100 км (за містом). З комфорту тут електричні скло підіймачі, центральний замок, ABS.

За новими законами розмитнення 8487 та 8488 (мито плюс акциз і ПДВ) – 1850 €. Повна сума авто з усіма платежами митниці – 3100 €.
Якщо розмитнити до 3-ьох місяців від початку дії закону, то ціна (мита, акцизу і ПДВ) – 1120 €. Повна вартість машини буде 2370 €. Плюс мінус 200 – 300 € дивлячись в яку ціну митники оцінять машину.

Це дуже хороша ціна на авто, в Україні такий автомобіль на http://auto.ria.com/ продають вiд 3800 €.

Skoda Octavia
Чеський надійний автомобіль. Ціна таких Octavia в Німеччині від 1000 до 2300 €. Саме ця 1300 €. 2004 року випуску 260 000 км пробігу. Бензиновий мотор з об’ємом 1.6 літра. Витрата палива ≈ 10,2 л/100 км (в місті), ≈ 5,8 л/100 км (за містом). З комфорту в цьому авто є електросклопідйомники, клімат-контроль.

Мито, акциз і ПДВ – 1850 €. Повна сума з усіма платежами – 3150 €.
Якщо розмитнювати до 3-ьох місяців з дня підписання закону (до 22 лютого). Мито плюс акциз і ПДВ – 1135 €. Повна вартість машини обійдеться в 2435 €. Плюс мінус 300 € дивлячись в яку ціну митники оцінять машину.

На українських номерах люди продають такий автомобіль від 5000 €.

Volkswagen passat b5
За кордоном можна купити за 1300 € в більш менш нормальному стані. Це універсал 2002 року з пробігом 220 000 км 2.0 л. бензин, 130 к.с. Витрата палива Passata ≈ 11,6 л/100 км (по місту), ≈ 6,2 л/100 км (поза містом). По комфорту електросклопакети, кондиціонер, центральний замок, електричний підігрів сидінь.

Розмитнити цього Passata B5 буде коштувати (мито плюс акциз і ПДВ) – 2180 €. Повна сума за авто з платежами – 3480 €.
Якщо розмитнювати до 3-ьох місяців (до 22 лютого). Мито плюс акциз і плюс ПДВ – 1275 €.
Повна вартість машини обійдеться в 2575 €. Плюс мінус 300 € дивлячись в яку ціну митниця оцінить машину. Машина вийшла дорожче, тому що великий об’єм двигуна 2.0 л.

В Україні такого Passata можна купити від 5000 €.

Opel Zafira
Такий Опельок ми знайшли за 1000 €, ціни в Європі на Opel нижче ніж на фольксвагени. 2001 року випуску. Ця машина велика – міні бус, 200 000 км пробігу 1.6 л. бензиновий мотор. Витрата бензину на 100 км: ≈ 9,4 л. – по місту, 6,1 л. – за містом. З комфорту: клімат-контроль, електросклопідіймачі.

Розмитнення буде коштувати (мито плюс акциз і ПДВ) – 1716 €. Повна сума авто з платежами митникам – 2716 €.
Якщо розмитнювати до 3-ьох місяців (до 22 лютого) Мито плюс акциз і ПДВ – 996 €.
Повна вартість машини обійдеться в 1996 €. Плюс мінус 300 € дивлячись в яку ціну митниця оцінять машину.

В Україні їх продають від 4000 €.

Висновок:

  1. За новими законами розмитнити “старенького німця” дуже навіть вигідно. Ціна вийде на 1000 € дешевше ніж продають в Україні. Ставте свій автомобіль на українські номери і ви заощадите гроші і поповните казну.
  2. Машини 2000-их років за кордоном дуже дешеві в межах 2000 €, але щоб поставити їх на український облік треба заплатити приблизно ту ж суму, а іноді і дорожче вартості самої машини.
  3. Навіть якщо розмитнити за цінами після пільгового періоду, машина обійдеться Вам дешевше, ніж купити таку ж на Україні. Тобто незабаром старі автомобілі будуть дешевіти і це нормально.
  4. Один з аргументів евробляхерів про те, що старі німецькі машини надійніші свіжих, можна сміливо відкинути, але ціна такого старшого авто в 2, в 3 рази дешевше ніж машини більш новіші, але враховувати треба величезні пробіги і сумнівний стан більшості 20-літних “евроблях”. Навряд чи можна порівнювати стан середньо статичного преміального “німця” початка 2000-х з накрученим пробігом і стан середньо статичного 7-8 річного автомобіля французького автопрому

Добавити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *