Гбо на TSI, FSI і TFSI мотори. Плюси і мінуси.

FSI / TSI / TFSI – це маркування нових двигунів Volkswagen AG, які прийшли на зміну звичним двигунам, вони виробляють струменеве вприскування в камеру згоряння. Тобто головною відмінністю нових систем є той факт, що форсунка знаходиться в камері згоряння, а не у впускному колекторі як це було у двигунах старого зразка.

Буквально донедавна було практично неможливо підібрати підходящу ГБО установку для автомобілів, що мають подібні силові агрегати (FSI, TSI, TFSI) щоб двигуни повноцінно працювани на альтернативному пальному. Головною причиною було заявлено відсутність безпечних технологій, за допомогою яких можна здійснити таку процедуру.

Однак розробники комплектуючих змогли знайти рішення проблеми, що склалася. Розроблене оснащення для силових агрегатів TSI / FSI / TFSI забезпечує отримання високого коефіцієнта корисної дії мотора при мізерних втратах його потужності. Крім того у газобалонного обладнання п’ятого і шостого покоління є збільшення потужності до 5%.

Газобалонне обладнання на транспортні засоби з прямим вприскуванням припускають модернізовані складові частини, що ідеально підходять для турбованих двигунів.

Ціни на монтаж газобалонних систем на транспортні засоби з двигунами цієї лінійки природно вище ніж на авто зі стандартними моторами. Ціна обумовлюється специфікою установки і, звичайно ж, самими моторами. Кожен на свій розсуд може вибрати для себе найкращий варіант. На ринку представлена ​​достатня кількість хороших виробників, серед яких голландські Принц, Віаллі, італійський Ланді Рензо і інші. Надійність цих брендів підтверджують незліченні відгуки покупців.

Як говорилося вище, головна відмінність полягає у вприскуванні в бензинову форсунку, що розташована безпосередньо в замкнутій камері згоряння. Така відмінна риса передбачає вплив високих температур на інжектори, внаслідок чого охолодження відбувається за допомогою бензину, який подається через пристрій. Але з установкою газобалонного обладнання на бензиновий інжектор не подаватиметься бензин і незабаром через високі температурні навантаження він може вийти з ладу.

Для того щоб цього уникнути можна піти двома шляхами.

  • Перший відрізняється традиційністю, у впускний пристрій подається газ у вигляді пару з додатковим бензиновим вприскуванням. Відсоток довприска бензину до газу становить приблизно 15%. Такий підхід дасть можливість охолоджувати бензинові інжектори і тим самим уникнути можливості неприємної поломки.
  • Другий шлях вирішення проблеми передбачає подачу газу в рідкому стані. Такий підхід дозволяє використовувати рідні форсунки автомобіля і відкидає необхідність переходу на газові. Знадобиться установка нової паливної системи, таким чином, перед плунжерним насосом буде два джерела пального. До того ж не потрібен буде монтаж газового редуктора. Такий тип установки ГБО на транспортні засоби з двигунами нового покоління дозволить їм функціонувати на газі. Природно його вартість вище, ніж у попередньому підході, але зате він дозволяє отримати систему з безперервною роботою мотора практично без втрат потужності.

У підсумку можна зробити наступні висновки:

  • зведеться до мінімуму вибір гідного за якістю АЗС, так як бензин розбавити набагато легше, ніж газ;
  • ГБО окупиться вже на 50 000 км, якщо вартість горючого буде в нинішніх цінових межах;
  • динаміка авто на газу відрізняється плавністю, в ній немає такої жвавості як на бензині, однак і немає детонацій.

Плюси ГБО на TSI, FSI і TFSI двигунах:

  • Потужність двигуна не втрачається.
  • Обслуговування 6 покоління газу не потрібно так як редуктора НЕМАЄ!
  • Можливість запуску автомобіля на газу (монопаливність).

Мінуси ГБО на TSI, FSI і TFSI двигунах:

• Перехід з газу на бензин відбувається не моментально.

• На даний момент не всі фірми в Україні можуть встановити газ на двигуни (FSI, TSI та TFSI) з безпосереднім вприскуванням.

• Заправляти тільки високоякісним паливом.

• Дуже висока ціна на установку.

• Великий термін окупності в малолітражних автомобілях.

Добавити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *