Радар TruCam. Технічні характеристики.

Все про технологии автостроения

Розглянемо детальніше TruCam, так як він тепер має сертифікат і працює законно в Україні.
По-перше, це лазерний прилад.
По-друге, він вироблений в Америці.
По-третє, його ціна приблизно 90 000 гривень.

Виробник даного радара компанія Laser Technology і ось вся інформація про нього:

Загальні характеристики:
Корпус Полікарбонат, внутрішні шасі – алюмінієві
Вага 1,50 кг
Розмір 21,0 х 9,8 х 31,7 см
Стандарт захисту пристрою IP55 від вологи і пилу
Робоча температура -10 °С +65 °С
Похибка виміру швидкості 2 км/г
Діапазон виміру швидкості 0 км/г 320 км/г

Відстань вимірювань:
Мінімальна відстань вимірювань: 15,25м
Режим поганої погоди max. дальність 60 метрів
Максимальна відстань вимірювання швидкості 1,2 км.
Довжина лазера 900 нанометрів

Акумулятор:
Li Іon акумулятор до 15 годин роботи
Зарядний пристрій від 110 В до 240 В змінного струму
Автомобільний заряд 12 В

Апаратне забезпечення:
Зберігання даних SD (підтримує 2 ГБ і більше)
Екран 6,9 см, 240х320 px, кольоровість 18 біт/піксель
Об’єктив камери 3,1 мегапікселя
Роз’єми RS232, RS485, USB 2.0

Програмне забезпечення:
Operation system Linux
Розширення фото 1920×1440 px або 1440×1080 px
Розширення Відеозапису 480×360 px, 240×180 px

Основне, що потрібно знати про лазерний радар

1. Вам ніколи не присвоять швидкість іншої машини, тому що в лазерних приладах менше розсіюється пучок ніж в
приладах, принцип дії оснований на вимірах з допомогою радіохвилі.

2. ТруКам і інші пристрої, які працюють на принципі лазерної технології, визначать далеко не усі радар-детектори. В радарі маленький пучок розсіювання, і тому радар-детектор його не розпізнає. Радар направляється на автомобіль, віддзеркалюється і не йде далі, відповідно швидкість автомобіля котрий їде позаду Вас, дорожній патруль не дізнається. Лазершифтер кращий радар-детектор для захисту від лазерного радару.

3. Радари які працюють на основі лазерної технології мають велику похибку виміру швидкості в погану погоду. У ТруКама є спеціальний режим “поганої погоди”, але максимальна дальність визначення швидкості рухомого автомобіля становить 61 метр, це дуже маленька відстань, тому швидкість виміряти тяжко. Якщо поліцейський Вас зупинить за перевищення швидкості в дощ або сніг, Ви зможете виправдати себе і навряд чи він радаром засік Вашу швидкість.

І ще в Україні працюють автоматичні пристрої контролю швидкості «Гарпун». Комплекс «Гарпун» це той самий TruCam, але працює у встановлених місцях і знаходиться в металевому захищеному корпусі та передає інформацію в віддаленому режимі. Вже з вересня 2018 року їх встановили уздовж швидкісної траси Одеса-Київ. Радіус дії «Гарпуна» 1200 метрів. Якщо колишні
пристрої контролю швидкості «просвічували» трасу за принципом радара фокусуючись на заданій ділянці, то «Гарпун» використовує лазерний промінь, котрий дозволяє точково визначити автомобіля-порушника і фіксує його на фото і відео.
Комплекс-радар Гарпун
Для контролю швидкості перед кожною установкою «Гарпуна» на відстані 1,5 кілометри повинен бути встановлений знак:

Увага, здійснюється фото-відео фіксація порушень Правил дорожнього руху.

Камера виглядає як непримітний бокс сірого кольори, в якому знаходиться сам комплекс «Гарпун», приєднаний до знайомому українцям лазерному вимірювачу швидкості TruCAM. Він вимірює швидкість автомобіля, здійснює фото фіксацію порушення (прилад робить до трьох знімків в секунду).
«Гарпун» в районі 10 секунд передає інформацію на комп’ютер інспектора (на стаціонарний пост, або в патрульну машину поблизу).
Водій може навіть не здогадуватися що його сфотографувала камера.
Щоб активувати систему, працівнику поліції досить перевести TruCAM в автоматичний режим роботи, приєднати до нього комплекс «Гарпун»  і натиснути одну кнопку на спеціальному контролері. Після цього автоматичний пристрій працює автономно. Як тільки автомобіль перевищив швидкість, на комп’ютері інспектора з’являється повна інформація по скоєному порушенню:
Світлина машини, де можливо розгледіти навіть обличчя водія, час, точне місце (прилад показує географічну широту і довготу). Маючи ці дані, інспектор зупиняє автомобіль, складає протокол і
виписує штраф. В перспективі, якщо депутати вирішать повернути
«листи щастя» (відправлення листа з правопорушенням і з світлиною на адрес правопорушника), «Гарпун» буде головним інструментом поліції. В МВС кажуть, що цей комплекс їм потрібен для зменшення швидкості автомобілів на аварійно-небезпечних ділянках.
«Як правило, цей комплекс встановлюється де є пішохідні зони та в місцях де розвертається транспорт». Вся інформація, яка надходить через цей комплекс, передається на пости дорожньої поліції, де співробітники зупиняють порушників і застосовують до них адміністративні заходи»,- пояснив начальник Департаменту патрульної поліції Жуків Євгеній Олександрович.

«Гарпун», який розміщується в спеціальному боксі з GPS-передавачем, фотографує і веде відео спостереження автомобілів, проте звідки саме знімаються, здогадатися буде складніше: на одній ділянці буде розміщено до п’яти боксів. Камера буде знімати тільки з одного ящика, інші чотири будуть пустувати. На думку співробітників поліції, це змусить водіїв не тільки гадати де ж той «Гарпун», але і як результат зменшувати швидкість до потрібної позначки.
Разом з тим, фотографії пасажирського транспорту, який перевищив швидкість, будуть направляти керівникам підприємств. І навіть забирати за це ліцензії на перевезення.

Полки навесные двухярусные из нержавеющей стали www.clovis.com.ua

Добавити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *