Як проводиться випробування дитячого автокрісла від ADAC

Як проходить краш-тест автокрісла

Дитячі автокрісла перевіряються на безпеку від удару спереду та збоку. Це основні показники, від яких і роблять висновок про автокрісло. Тестери від ADAC імітують лобовий удар при швидкості 64 км/год і бічний удар при 50 км/год за допомогою тестової доріжки, на якій встановлюють п’ятидверний кузов VW Golf VI (Opel Astra до 2011 року). Випробування проводять відповідно вимогам правил ЕЭК ООН № 129, які значно перевищують законодавчі мінімальні вимоги старих правил ЕЭК ООН № 44, які використовувались більше 30 років.
Перевірку роблять для кожної моделі дитячого сидіння з манекенами різного розміру (для різних вікових категорій), в різних положеннях: сидячи і лежачи. Також перевіряють хід ременя, регулювання розміру, стійкість на сидінні автомобіля, опору для голови.

З 2011 року в перевірку включили ергономіку дитячого сидіння (вимоги до місця у транспортному засобі).  Також з 2011 року почали перевіряти степінь забруднюючих речовин усіх частин автокрісла, з якими дитина вступає в безпосередній контакт. На основі директиви GS REACH “REACH” та Ökotex 100 перевіряється та оцінюється вміст ПАУ, фталатів, антипіренів, фенольних сполук, органотинових сполук, барвників AZO та важких металів.

Якщо сидіння охоплює кілька вагових категорій, розмірів кузова або типів установки, вони перевіряються окремо. Найгірший результат краш-тестів від ADAC, досягнутий в одному тесті для різних вагових категорій або типів установки, використовується для оцінки. Сидіння, розраховане на кілька категорій ваги (від 9 кг до 36 кг), розмірів кузова або типів установки, повинно забезпечувати дитині максимальну безпеку протягом усього періоду використання.

Добавити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *