Краш-тести найдорожчих в світі автомобілів

Краш тести авто преміум класа

Розбити авто просто і легко. Куди важче розбити його з розумом так, щоб це принесло користь.

Сьогодні ми розповімо як це роблять в Європі, де з 1997 року успішно працює програма оцінки нових автомобілів Euro NCAP. Це незалежна організація, яка на офіційній основі досліджує безпеку всіх без винятку, що надходять у продаж машин. Нещадно розбиває їх у суворій відповідності з регламентом. Поблажок так само як і можливості підготуватися немає ні у одного з виробників. Заради безпеки співробітники Euro NCAP можуть взяти будь-який автомобіль з будь-якого конвеєра. Від дешевих моделей до машин преміум-класу.

Регламент дослідження включає в себе:

  • перевірку електронних систем безпеки.
  • тест на безпеку пішоходів при різкій зупинці авто.
  • 5 варіантів контакту з перешкодами (краш-тести). До них відносяться два реальних лобових зіткнення на швидкості 64 км/год з м’яким бар’єром і на швидкості 56 км/год з твердим бар’єром. 2-а бічних удару на швидкості 50 км/год об бар’єр і 30 км/год об стовп. А також стендова імітація удару ззаду на швидкості 25 км/год.

Таких випробувань з моменту заснування програми було проведено майже 2000, але найбільш видовищними були звичайно ті, в яких брали участь автомобілі класу “люкс”. Тому ми поговоримо про них докладніше. Цікаво скільки коштували виробникам “люксових” марок краш-тести і які результати вони показали.

Почнемо ми з самого дешевого варіанту для представників “Еліти”

CHEVROLET Camaro 46 500 $

Краш-тест Chevrolet Сamaro

Виробникам Camaro краш-тести обійшлися майже в 200 000 $, адже в кожному зіткненні гине по автомобілю. Цій машині не пощастило адже його випробували по жорстким стандартам IIHS американського страхового інституту дорожньої безпеки. Він мало не потрапив в “лузери”. Майже всі краш-тести Camaro проходив без проблем. Але під час імітації перекидання на дах з’ясувалося що дах не такий вже і міцний. Проте загальна оцінка цього авто склала 5 зірок, що є вищим балом в області безпеки.

AUDI q8 79 000 $

А ось кросовер AUDI q8, то вже справжнісінький “відмінник”, який за результатами Euro NCAP отримавши свої 5 зірок чесно і без перебільшень. Вартість такої тачки в базі складає близько 79 000 $. Загальна сума тестів обійшлася компанії AUDI в 400 000 $.

Краш-тест Audi Q8

Завдяки набору подушок безпеки при фронтальному ударі з повним перекриттям виживання дорослих пасажирів складає 93%, а дітей і підлітків 87%.

RANGE ROVER Velar: 90 000 $

Краш-тест Range Rover

Проходив випробування в поодинці. Зазвичай краш-тести проводяться партіями, але чомусь для RANGE ROVER вартістю 90 000 $ зробили виняток без можливості порівняти його з іншими автомобілями. Звичайно не обійшлося без несподіванки, 6 подушок безпеки відмінно відпрацювали свою функцію для тих хто сидить попереду, проте задні пасажири при фронтальному ударі ризикують пошкодити грудну клітку, а при ударі ззаду – шию.

Загальна сума тестів обійшлася компанії Land Rover в 450 000 $.

Porsсhe Taycan 130 000 $

Taycan-vs-tesla

Його результати хоча і 5 зірок, але не дуже відрізняється від Tesla model S яку Euro NCAP тестували ще в 2014 році. Хоча Taycan і новіше і вище клас.

Претензія до нього одна, але серйозна – висока ймовірність травм хлистів. Тобто пошкодження шиї водія і пасажирів після різкої зупинки.

Загальна сума краш-тестів обійшлася німецькій автомобільнії компанії Porsсhe в 650 000 $.

MERCEDES-Benc SLS AMG 205 000 $

Mercedes SLS Amg

Проблем в цій тачки організація Euro NCAP не виявили. Система безпеки, якими обладнаний цей автомобіль, який розганяється до 100 км/год менше ніж за 4 сек і досягає швидкості 317 км/год вселяє поваги і своєю надійністю і сумами якими вкладають в них виробники. Саме тому рама кузова Mercedes-Benc SLS при лобовому зіткненні не деформувалася. А при падінні на дах в пасажирів є можливість вибратися з авто так як двері обладнані спеціальними піро-патронами, які при ударах відстрілюють. В цілому машина при краш-тесті виглядала дуже гідно.

Загальна сума краш-тестів цієї компанії обійшлася приблизно в 1 025 000 $.

LAMBORGHINI Murcielago 450 000 $

Перша модель автомобіля над якою попрацювали фахівці з AUDI так що на безпеку було звернено більшу увагу.

У лобовому зіткненні основний удар прийняла на себе передня частина суперкара, яка склалася гармошкою, але не допустила значних пошкоджень в пасажирському відсіку.

Краш-тест Lamborghini

Двигун, який через свою потужність вийшов дуже важким не піддався інерції під час зіткнень (на швидкості не вище 64 км/год).

Загальна сума краш-тестів компанії обійшлася приблизно в 2 250 000 $.

BUGATTI Veyron 1 900 000 $

Виробник завжди позиціонував себе зухвалим в задумах, але не виходить за рамки правового поля і тому Veyron який коштує щонайменше 1.9 млн. $ пройшов всі краш-тести. Адже авто, яке носило титул найшвидшого в світі повинно бути і найбезпечнішим.

Bugatti Veyron

Випробування підтвердили EURO NCAP, а також стандарт IIHS і американський стандарт NHTSA, яке ввело національне управління безпеки руху на трасах показали вищий рівень безпеки. В офіційних джерелах немає інформації як BUGATTI Veyron бився на краш-тестах. Хіба що кілька кадрів з випробування 2004 року в Німеччині, де суперкар веде себе молодцем. Але Ви можете уявіть, яка була б сума краш-тестів цього автомобіля.

Чи варто витрачати гроші на краш-тести в 2021 році. Адже за допомогою комп’ютерного моделювання або ж зменшених копій автомобілів можна досягти тих же результатів, що і в реальному часі.

Добавити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *